sunnuntai 6. tammikuuta 2013

2012 [myöhässä]


 Mun  on pakko tehä tää kuvapostasu vuodelta 2012, vaikka tää onki ihan myöhässä....




Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta Maltalle täytyy mennää itse, että tietää, mitä siellä on<3
Malta, maisemat Mdinan muurilta...

Siellä oli meduusoja meressä!!Hyi!

Maltan catakombi...ainut kuva

Blue Lagoon<3<33<3

Ihanan väristä toi vesi:)

Malta


Vanhamäen kenttäleiri, Zara<3

Vanhamäen kenttäleiri, Donna ja Kamilla

Vanhamäen kenttäleiri,Pena ja Zara(ponit)

Vanhamäen kenttäleiri, minä ja Zara maastoeste radalla

Minä ja Anton

Minä ja Saara

Minä ja Saara

Minä ja Kanlei<3

Minä ja Kaneli
Talvinen pensas...:D

Tasakattoinen piparkakkutalo :DD

Lunta ja jäätä,pakkasta ja huurua....

Kanelii<3

Tein jonkun tämmösen kakun ;)

Nam c(;

Halloween kakku

Halloween kakku paremmassa valossa....




Tässä jotakin kuvia :) Tosi vähän mulla on kuvia,mutta jotakin :) Aika kesä painotteisia mutta jokunen talvinenkin...:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti