perjantai 5. heinäkuuta 2013

Hevonen joka...- haaste

Haasteen ideana on kertoa muille elämäsi hevosista. Vastaa kysymyksiin (ja perustele) sekä haasta yksi hevostyttö- tai poika haasteeseen. 

Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin?
-Aamuyön hevostilalla asuva Lyydia (Lypy) poni.

Ensimmäinen hevonen jolta putosin?
-En varmaksi muista, mutta varmaan Lypy. Myöskin Aamuyön hevostilalla asuvalta Tiina ponilta tipuin aika alussa. Muistaakseni liuskahdin laukan nostossa alas:D

Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen? 
-Lyydia. Esteen korkeus taisi olla huimat 20cm...
Lypy

Hevonen jota ikävöin eniten?
-Jappe. Aamuyön hevostilalla asunut ihana,herkkä,reipas,kiltti,yrittelijäs,leikkisä Junibackens Japp.
Jappe<3


Hulluin hevonen jolla olen mennyt?
-En nyt kellään hullulla ole mennyt, mutta ehkä ''hulluin'' on ollut Aamuyön hevostilalla asunut Hertta poni... Minua talutti kaks tyyppiä (yrittivät estää Herttaa pukittamasta) ja Hertta vain pukitteli ja minä lensin...Tipuin varmaan 7 kertaa sillä tunnilla...

Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut?
-Lypy♥

Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut?
-Vaikea sanoa hirveintä... Ehkäpä Vanhamäen tallilla asuva Sissi poni. Se vei mua puomi tunnilla kun rättiä..:D Se ei ollut kovinkaan mukavaa...

Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä?
-Jappe<3 Ja tietysti Vanhamäen tallilla olleen Zaran selkään tahtoisin.
Minä ja Zara Vanhamäen tallin leirikisoissa maastoesteillä. 2012


Ensimmäinen lempi poni?
-Lypy :)

Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten?
- Tää on vaikee koska en silleen ole kehittynyt vain yhden kanssa, vaihdellut aika paljon hevoset....Mutta mutta varmaan Kaneli. Alussa en voinut edes ajatella laukkaavani sillä, koska se veti heti hirveät pukit ja tipuin...


Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä?
- Laku Stallin uutta Titta suokkia haluaisin kokeilla :)

Uusin hevostuttavuus?
- Freja♥


Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni?
- Coralla hyppäsin 95cm

Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti?
- Cora. Yhden koulutunninjälkeen koralla tuntui etä kaikki meni toodella hyvin:)



Arpa
 Hevonen jolta olen tippunut pahiten?
-Japelta tipuin niin että käsi murtui. Se oli varmaan pahin. Myös Laku Stallin Arvalta tipuin pahasti, kun se lähti viemään minua ja pysähtyi aitaan, minä jatkoin matkaani päin aitaa ja siitä vielä aidan toiselle puolelle. Pykälämäen hevostilalla kaaduin yli 170cm Muumin kanssa ja tulin etukautta pääedellä maahan.

Yritteliäinen hevonen jolla olen ratsastanut?
- Vanhamäen tallin Putte. Putte pieni teki kaiken mitä pyydettiin ja vaikka ratsataja sähelsi kyydissä, Putte meni hyvin ja yritti:)










Putte

Hauskin hevonen jolla olen mennyt?
- Kaneli!:D Joskus kun harjoittelin koulukisoihin ja menin lävistäjän keski ravia lähti poni sellaista kipitystä menemään etten voinut muuta kun nauraa:D Joskus ajaessakin alan nauramaan kun poni pinkoo mitä kintuista pääsee... Ja onhan ne sen pukkiloikat välillä aika huvittavia..:D


Hevonen jolla on ihanimmat askeleet?
- Vanahmäen tallin Pena.
 
Pena

 Pienin hevonen/poni jolla olen ratsastanut?
-92cm Lypy settis

 Suurin hevonen jolla olen ratsastanut?
- Yli 170cm Muumi ja Valssi
Valssi

Itsepäisin hevonen/poni jolla olen ratsastanut?
-Näitä on monta! Aamuyön hevostilan Nelli,Saku ja Max olivat varmaan itsepäisimmät.Myöskin Kaneli ja Cora osaa heittäytyä aika itsepäisiksi...
Max oli itsepäinen laiska ruuna.Söpö kylläkin :3


Hevonen jonka haluaisin omaksi?
- En oikein osaa sanoa. Cora jos se olisi nuorempi...

Elämäni tärkein hevonen?
- Kaneli, Jappe, Cora varmaanki.



Pieni ihana jappe<3 2009


 Haastan:
Annaroosan
Oonan

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti