tiistai 17. joulukuuta 2013

Luukku 17 - Ruusukkeiden takaa osa 2


Edelliseen osaan päset tästä.

 13.10. -10 Menin Nadjalla 20cm ja Sakulla 40cm. Nadja oli itsepäinen, hiukan äksy ja toodella laiska pikkuinen poni. Radalta en muista mitään, mutta hyvin taisi mennä kun oltiin kolmannet :).

Suloisesta ulkonäöstä huolimatta, Nakki oli aika pippurinen poni :D

 Sakun kanssa olin toinen, että mua ärsytti kun mun sisko voitti sen luokan! :D




 17.10 oltiin taas menossa kisoihi, tällä kertaa tosin Mennalaan. Ratsuna toimi Saku ja luokka oli ristikko. Verkassa tipuin kun Saku alkoi pukitella kesken laukkapätkän, mutta rata meni hyvin ja sijoituimme kolmansiksi!
Talli kavereiden kanssa matkalla kisoihin!

Kolmansia oltiin. Ompas mun hiukset lyhyet! Ja miksi, oi miksi mun hiukset on auki!?




 30.4. -11 Menin Sakulla 20cm ja ja ristikon (30-40cm).  Saku oli hyvänä päivänä unelma poni, rehti ja reipans, varma ja yrittelijäs. Pahan päivänä sen kyydissä harvempi pystyi...


Näin suuria on 20cm ''esteet'' :D



Ristikot alkoi jo vähän muistuttamaan estettä :D

   mentiin taas Mennalaan kisaamaan. Ratsuna oli taas Saku ja luokkana ristikko.

Laadukas kuva verkasta

Sijoitusta ei tällä kertaa tippumisen takia tullut.




24.9 Menin Nadjalla 20cm esteet ja tehtäväluokan. 20cm olin kahdestoista, eli viimeinen yhdellä kiellolla.  tehtäväluokassa olin kuudes kahdestatoista.
Mielestäni nämä eivät olleet viimeiset kisasi Aamuyön hevotilalla, mutta en ainakaan löydä sieltä muita tuloksia. Ruusukkeita on vaikka kuinka paljo, mutta lähtöjä tuntuu olevan yllättävän vähän.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti