keskiviikko 18. joulukuuta 2013

Luukku 18

 Vuorossa on taas Rouskutellen blogin kysymys:


     Onko hevostelu aina ollut sinun juttusi vai onko kokeiltu muitakin harrastuksia? Jos sinun pitäisi valita jokin hevosiin liittyvä uusi harrastemuoto (esim. raviurheilu/kenttäratsastus/vikellys tmv.) jota et siis jo tee, mikä se olisi?

 Olen joskus kokeillut jotaikin muitakin harrastuksia, mutta ratsastus on ehdottomasti minun lajini. Mistään lajista en ole koskaan ollut niin innostunut kuin ratsastuksesta :D.  

 

 Kenttäratsastukseen hurahdin ihan täysin muutama vuosi takaperin Vanhamäen tallin kenttäleirillä. Vaikka kiinteät esteet ovatkin pelottavia, jokin niissä kiehtoo. Varsinkin leirikisoissa esteet tuntuivat pelottaville, koska hyppyjä tuli hypyn perään kokoajan ja menin hyvinkin kieltoherkällä ponilla.

Aloitimme kisaradan heinosti kiellolla.
 Tuskin minusta mitään kenttäratsastajaa tulisi, olen niin varovainen ratsastaja, etten uskaltaisi hypätä isoja kiinteitä estitä. Vanhamäen leirillä minua pelotti laukata loivaan alamäkeenkin :D. Ja lähes kokoajan tuijotin maahan, etten varmasti ratsasta mihinkään kuoppaan, vaikka eihän siellä mitään kuoppia ollut.

 


 Joskus vuosia sitten innostuin kuninkuusraveissa ravijutusita ja jonkun aikaa mietin ihan tosissani, että haluan ravikortin. Se innostus tosin laantui aika pian ja unohdin koko homman. Nyt kuitenkin kun olen Kanelilla ajanut, olen alkanut taas innostua ajamisesta. En siltikkään ihan niin paljoa, että mitään ravi korttia lähtisin hommaamaan.
Vitsti Kaneli on hieno kesäkarvassa!

+

1 kommentti:

  1. Suorita vaan ravikortti, mäkin meen tänä vuonna Killerille korttikurssille. :D Jos tuut niin ois hauska tutustua ennen kurssia. Kurssi järjestetään touko-kesäkuun vaihteessa ja kestää 2 viikkoa.

    -Julianna / http://ravatenunelmiin.blogspot.com

    VastaaPoista